dissabte, 18 de juliol del 2009

DEL JORDI A TOTS

Benvolguts músics, companys i pares,

La Junta Directiva de la Unió Musical de Tarragona ha cregut convenient que fos jo el que em dirigís a vosaltres per comentar-vos que per motius personals i professionals, a partir del curs vinent, no portaré la direcció musical de la Banda Juvenil Unió Musical de Tarragona.


Durant 8 anys he estat al capdavant d’aquesta formació musical i estic molt orgullós del nivell musical aconseguit. Crec que han estat uns anys plens de feina i dedicació per poder aconseguir tirar endavant aquest projecte musical i social. Crec que s’han aconseguit els objectius marcats des d’un bon començament: s’ha ampliat el nombre de músics, el nombre d’especialitats, el nombre de sortides, intercanvis, activitats, concerts... Estic molt orgullós de tots els músics que han passat per la Banda Juvenil, algun d’ells en aquests moments ja són professionals de la música. També molt orgullós de tots el concerts realitzats, de tots els intercanvis realitzats (França, Teruel, Alemanya...), de les estades musicals de caps de setmana...


També voldria agrair al Joan Bta. Meseguer els consells i el suport rebut. A totes les persones que han format part de les diferents juntes directives. A tots els professors de l’Escola de Música de la Unió Musical de Tarragona que m’han ajudat a dur a terme els diferents projectes. Als músics col·laboradors durant tots aquests anys. A la meva família. I al Joan Boada i al Miquel Marzá per tot el suport rebut.


Sapigueu que continueu tenint un amic per qualsevol cosa que necessiteu, estic a la vostra disposició.


Moltes gràcies a tot pels bons moments viscuts i espero que ens retrobem en el futur.

Jordi Masip.

1 comentari:

Oriol M. ha dit...

Gràcies Jordi!!!

Jo vaig apendre molt a la banda juvenil amb tu. Uns anys bonics i alegres. Ho recordo amb un somriure.

Sort en la teva nova etapa!